نمایش 1–12 از 15 نتیجه

اسپری دو فاز مو دیپ سنس مدل جوانه گندم حجم 250 میلی لیتر

130.000تومان
اسپری دو فاز مو دیپ سنس مدل جوانه گندم حجم 250 میل داشتن موهای زیبا، سالم و باطراوت یکی از

ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست چرب

89.000تومان
ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست چرب محصولی از برند ایرانی دیپ سنس است. این محصول یک شوینده صورت بوده که بدون ایجاد خشکی و کشیدگی، تمامی آلودگی ها و سموم را از روی پوست می زداید. این ژل شستشو، با کنترل چربی اضافی، پوست را مات کرده، از برق ناخوشایند آن جلوگیری نموده و همچنین در بهبود جوش و آکنه موثر عمل می نماید. هیالورونیک اسید موجود در ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست چرب، پوست را آبرسانی می نماید. این محصول همچنین حاوی عصاره درخت چای و بامبو بوده که در کنترل چربی پوست، نقش بسزایی دارند. سالیسیک اسید و روغن آملا نیز از دیگر ترکیبات مهم این ژل شوینده است.

ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست نرمال و خشک

89.000تومان
ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست نرمال و خشک محصولی از برند ایرانی دیپ سنس است. این محصول با خاصیت شاداب کنندگی خود، تمامی آلودگی ها و مواد آرایشی را از روی پوست صورت به خوبی پاک می کند. این شوینده صورت، به هیچ عنوان پوست را خشک نمی کند و احساس کشیدگی بر روی آن به وجود نمی آورد. عصاره میوه های استوایی موجود در فرمولاسیون ژل شستشوی دیپ سنس مخصوص پوست نرمال و خشک، پوست را تقویت می کند. این محصول همچنین حاوی هیالورونیک اسید، روغن آملا و عصاره دانه کتان است.

ژل شستشوی گلاب دیپ سنس مخصوص انواع پوست

89.000تومان
ژل شستشوی گلاب دیپ سنس مخصوص انواع پوست محصولی از برند ایرانی دیپ سنس است. این محصول بدون ایجاد حس خشکی و کشیدگی، پوست را عمیقا پاکسازی می نماید. این شوینده صورت، شاداب کننده پوست بوده و رطوبت طبیعی موجود را در پوست حفظ می کند. فرمولاسیون ملایم و آرامش بخش ژل شستشوی گلاب دیپ سنس مخصوص انواع پوست به گونه ای است که حتی پوست های حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند. این محصول حاوی گل محمدی و عصاره رز فرانسوی است.

شامپو بدن دیپ سنس

88.000تومان
شامپو بدن  چرب دیپ سنس : شامپو بدن دیپ سنس مناسب پوست چرب شوینده غیرصابونی با کف مطلوب می باشد

شامپو بدن دیپ سنس

88.000تومان
شامپو بدن دیپ سنس : شامپو بدن دیپ سنس مناسب پوست چرب شوینده غیرصابونی با کف مطلوب می باشد که

کرم ترک پا دیپ سنس

22.000تومان
کرم ترک پا دیپ سنس کرم ترک پا دیپ سنس با برخورداری از ترکیبات مغذی، ترمیم کننده و آبرسان، برای

کرم ژل بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو حجم 250 میلی لیتر

109.000تومان
ماست بدن مناسب پوست چرب دیپ سنس مخصوص پوست های چرب ضمن تغذیه پوست بدون ایجاد حس چربی و براقیت، منجر به آبرسانی و حفظ رطوبت آن می گردد. این ژل کرم آبرسان بدن حاوی عصاره های درخت چای، بامبو، روغن آملا، هیالورونیک اسید و عصاره جوجوبا، با بافت سبکش در برابر عوامل نامساعد بیرونی از پوست بدن شما محافظت کرده و ظاهری ابریشمی به آن می دهد. ماست بدن دیپ سنس با قدرت جذب بالا و مناسب برای همه قسمت های بدنتان به خصوص نواحی بسیار خشک مانند آرنج ها، زانو ها، دست ها و پاهایتان است.

کرم ژل بدن دیپ سنس مدل گلاب حم 250 میلی لیتر

109.000تومان
ماست بدن گلاب دیپ سنس مخصوص انواع پوست به ویژه پوست های حساس است که ضمن تغذیه و آبرسانی عمیق، سبب رفع التهاب و خشکی پوست بدنتان نیز می گردد. این ژل کرم آبرسان بدن حاوی گلاب ارگانیک، هیالورونیک اسید و عصاره رز فرانسوی، در برابر عوامل نامساعد بیرونی از پوست شما محافظت کرده، آن را ترمیم کرده و ظاهری ابریشمی به آن می دهد. ماست بدن دیپ سنس با قدرت جذب بالا و مناسب برای همه قسمت های بدنتان به خصوص نواحی بسیار خشک مانند آرنج ها، زانو ها، دست ها و پاهایتان است.

کرم ژل بدن دیپ سنس مدل میوه های استوایی حجم ۲۵۰ میلی لیتر

109.000تومان
ماست بدن دیپ سنس مخصوص پوست های معمولی و خشک حجم 250 میلی لیتر، ضمن رطوبت رسانی عمیق و افزایش نرمی و لطافت طولانی مدت پوست، موجب رفع خشکی و خارش نیز می گردد. این ژل کرم آبرسان بدن حاوی عصاره میوه های استوایی، کره کاکائو، روغن آملا، آووکادو، نارگیل و هیالورونیک اسید، با بافت سبکش در برابر عوامل نامساعد بیرونی از پوست بدن شما محافظت نموده و ظاهری ابریشمی به آن می دهد. ماست بدن دیپ سنس با قدرت جذب بالا و مناسب برای همه قسمت های بدنتان به خصوص نواحی بسیار خشک مانند آرنج ها، زانو ها، دست ها و پاهایتان است.

مرطوب کننده تیوپی دیپ سنس

49.000تومان
 مرطوب کننده  تیوپی دیپ سنس  مرطوب کننده تیوپی دیپ سنس قابل استفاده برای دست و صورت است که با مرطوب

مرطوب کننده تیوپی دیپ سنس

49.000تومان
 مرطوب کننده  تیوپی دیپ سنس  مرطوب کننده تیوپی دیپ سنس قابل استفاده برای دست و صورت است که با مرطوب